slide show

Paus

Jag och Nina idag.

 

Jag vid Paus idag.

 

Min dag har sett ut ungefär såhär. Efter skolan så drog jag och Nina och shoppade lite smått i stan. Hon fick med sig ett par grymt snygga skor (avis!!). Efter det så satte vi oss vid Paus och käkade världens godaste sallad. Var med Fanny ett tag också. Därefter åkte vi upp till Klockaretorpet och var med några som bland annat Gabbe, Ziad och några till.

 

För er som undrar vad Klockaretorpet (Klocket, som vi säger) är så är det bara ett område här i Norrköping. Själv bor jag i Hageby som det nu heter. Klockaretorpet är där alla är liksom, bästa stället.


Kommentarer
Postat av: N I L A M ♥

shit va fin blogg du har! :D

2011-09-21 @ 12:21:48
URL: http://nilamjohansson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0