slide show

Mad mad world

Bild på mig och Nina. Tagen i måndags.

 

Just nu befinner jag mig hemma hos en kompis tillsammans med Nina. Sitter och lyssnar på skön musik och tar det lugnt. Mensvärken tar på hela mitt humör så jag sitter och surar för tillfället. Har tagit 2 värk tabletter, ändå så är det 1000 knivar som sticker i magen.. Fan vad dåligt jag mår.

 

Efter skolan så stack iallafall jag och Nina in till stan en snabbis och fixade några papper till våran prao som vi har vecka 49-50. Ska bli dö kul att praoa igen. Praoade ju på Chili & Wok sist, och nu ska vi köra där igen. Gott med thaimat tre gånger om dagen!


Kommentarer
Postat av: Kimberly

Åh vad söt du är , skulle du kunna lägga ut en bild på ditt enskilda skolfoto? :D



din blogg är grym , kram '

2011-09-28 @ 19:01:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0