slide show

Inget batteri..

Har precis kommit hem och är dö trött. Har tappat bort min Macbook laddare hemma hos Nina någonstans, i hennes rum till och med. Så nu har min dator precis dött och jag kan inte blogga på ett bra sett, så det får bli mobilblogg utan bilder och så vidare tills jag fått igång min dator igen.. Idag så vaknade jag iallafall upp hos Nina och vi satte igång och fixade oss. Därefter mötte vi upp Olivia och drog till Ingesta och kollade på vinter jackor, kläder och annat kul. Sen nu ikväll så träffade vi Fanny lite snabbt och sen åkte jag hemåt. Skönt att få sova i min egna säng efter att ha sovit borta i två dagar. Nu ska jag äta lite snabbt iallafall så borstar jag mina tänder med blått ljus och sen går jag och lägger mig! Godnatt allesammans!

Kommentarer
Postat av: E M M E L L Y

Har inte din morsa eller farsa någon dator som du kan låna tills din är fixad? :P

2011-09-25 @ 22:00:17
URL: http://emmellys.blogg.se/
Postat av: elin

Jag älskar verkligen din blogg och du är en så fin tjej. Hoppas du hittar din laddare! :) kram<3

2011-09-25 @ 23:08:17
URL: http://elintayeh.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0