slide show

I can only imagine

En bild på mig från förut.

 

Har precis kommit hem, eller ja, har degat i sängen nu i typ 20 minuter så kom nästan nyss hem iallafall! Är hur trött som helst, så ska ta en frukt eller någonting och sedan lägga mig.

 

Lite kort om dagen då. Först var det ju skolan såklart, efter skolan så drog jag och Nina till stan. Fick med mig ett par hörlurar från Teknikmagazinet. Enkla och sköna - endast 99 kr. Köpte ju ett par andra för ett tag sedan, men ena snäckan gick sönder idag, och det klarar jag inte av, så fick bli ett par nya! Kvällen har iallafall spenderats med mina brudar, Fanny, Johanna, Nina och Olivia. Vi har för det mesta varit i Klockaretorpet. Åkte en sväng till McDonalds och käkade också, grymt gott!

 

Nej men nu kör jag ett varv med bleknings tandborsten sen går jag och sover. Godnatt!


Kommentarer
Postat av: emelie

söt ksenia!

2011-09-30 @ 09:05:12
URL: http://emelieronnlof.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0