slide show

Effekt

Jag just nu.

 

Vaknade runt halv 11-11 och satt lite vid datorn. Därefter vaknade Nina vid 12 och vi gick ner och åt lite frukost. Vi ska strax gå till bussen och åka hem till mig. Ska städa lite och fixa oss, sen åker vi ner till stan ett tag och kikar lite. Blir nog jätte bra. Senare så ska jag ju träffa Simon älskling hemma hos mig, Nina och hennes kille kommer också vara där, så vi umgås lite!

 

Tar med mig kameran ut så det blir förmodlingen ett par bilder som dyker upp här i bloggen senare. Känns som att jag har bombat med webbcam bilder nu, så dax för lite bättre kvalité kanske! Hoppas att ni får en bra dag iallafall! Hörs sen!


Kommentarer
Postat av: lina

Vem är Nina tillsammans med?

2011-09-03 @ 13:15:54
Postat av: Elin

fin bild :)

2011-09-03 @ 13:31:52
URL: http://asunshinelife.blogg.se/
Postat av: olle

vad heter ninas kille? :)



tacksam för svar!

2011-09-03 @ 14:00:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0