slide show

Varma koppen + plugg

Jag idag!

 

Kom hem strax innan 7. Sedan dess har jag suttit i sängen med en stor kopp Varma Koppen och bara lyssnat på fin musik. Ska alldeles strax ta tag i plugget också, har sjukt mycket att göra till bara imorgon. Förbereda mig till matte provet, läsa 30 sidor i en bok, skriva 2 korta engelska arbeten och sen plugga till Islam provet som jag har på fredag. Verkligen jätte roligt.

 

Annars så har jag varit i skolan idag som sagt, efter det åkte jag och Nina upp till Klockaretorpet och träffade Fanny. Vi chillade hemma hos Fanny ett tag, åt lite, fixade oss och så vidare. Sen drog vi ut igen. Så det har inte hänt så mycket mer än så.


Kommentarer
Postat av: Anonym

Haha och sen så börjar du typ halv 8 när du har så mke att göra.. SMART

2011-10-24 @ 22:08:35
Postat av: maja - FOTO - fotogeniquee

guud vad fint hår du har!

2011-10-27 @ 22:46:53
URL: http://fotogeniquee.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0