slide show

Tandläkaren imorgon..

Jag och allra bästavän, bild tagen i söndags i think. Jag älskar dig. ♥

 

Är dö trött så ska nog lägga mig nu direkt efter detta inlägg. Kom hem vid 9 tiden ungefär. Har varit med min baby, Nina, Fanny och Olivia idag. Sen lite senare mot kvällen träffade vi Johanna och Emma en snabbis, därefter drog jag och alla andra hem.

 

Imorgon så har jag tid hos tandläkaren klockan 10.50, så jag får lite sovmorgon iallafall. Bra det! Jag hatar verkligen att gå till tandläkaren, det är det värsta jag vet. Sist jag var där, då jag fick en bedövningsspruta, så svimmade jag då jag ställde mig upp igen. Så jag har riktig fobi för att gå till tandläkaren, livrädd. Hoppas Nina vill följa med mig dit så jag har någon att hålla i handen.. Hoppas det går bra. Drar till skolan direkt efter iallafall.

 

Sen ville jag bara säga en till sak. Fick en kommentar här på bloggen alldeles nyss där det stod "HAHA, asså sluta vara som Kissie och bara 'åh jag kan inte berätta vem jag träffar' för så känd är du inte."

Och jag ba "what the fuuuck" liksom. Allvarligt? Jag försöker inte ens i närheten vara som Kissie eller någon annan bloggare, jag är mig själv för det första alltså. För det andra så berättar jag inte vem jag träffar ÄN eftersom folk bara skulle snacka, jag vet hur det är här i Norrköping. Därför väntar jag med det. Så jag är ingen "Kissie wannabe" för er som nu tycker/tror det.

 

Jaja! Då lämnar vi det. Säger godnatt nu iallafall, sov gott allihopa så hörs vi imorgon igen! Bloggar innan jag drar iväg till vårdcentralen! 1000 kyssar! ♥


Kommentarer
Postat av: klara

orka ens kommentera en sån onödig kommentar.. Du berättar ju när du känner för det eller hur ;o

Ha det bäst!

2011-10-06 @ 02:35:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0