slide show

Put it on me


Put it on me - Benny Benassi ft. Pitbull

Kvällen har varit allt annat än bra, men så fick det bli idag iallafall. Börjar bli sjukt jävla trött nu också. Har sovit mindre än 5 timmar inatt, så tror jag lägger mig nu.

Imorgon bitti så åker jag in till stan riktigt tidigt och träffar Nina, pratar igenom allting vi har att prata om. Därefter drar vi till skolan. Då skoldagen är slut så kommer jag bli upphämtad och drar iväg med några. Efter det så träffar jag mina fina vänner igen. Ni betyder verkligen allt för mig. ♥

Med det så säger jag godnatt. Hoppas att ni har haft en bra dag trotts det usla vädret. Blåst en hel del idag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0