slide show

Pucko

Jag just nu.

 

Puuuuh! Tar en paus ifrån plugget nu. Har skickat in ett arbete nu, en intervju som jag skulle göra till en "tidningsartikel". Nu har jag kvar att läsa "bara" 139 sidor i en bok som är så tråkig så att jag dör, och sedan svara på en massa äckligt konstiga frågor som handlar om boken. Om jag inte har varit nära på att tjuta flera gånger nu ikväll. Hatar att läsa böcker, speciellt om det är värsta pressen, som det är just nu. Jag kan ju inte läsa hela 139 sidor OCH svara på frågor på inte ens en och en halv timme?! Allt ska ju in klockan 8!

 

Snälla skjut mig, jag hatar det här! Gosh, det här tar ju livet av mig. Sen är jag ju så jävla trött också som jag nämnde tidigare. Just nu sitter jag iallafall och dricker Pucko, äter solrosfrö-nötter och läser bloggar, underbart! Blir nog inget att dra ut senare heller.. Jag hatar söndagar.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0