slide show

Paranormal stuff..

Hej på er.

Förlåt för sämst uppdatering idag men har haft mycket annat att tänka på. Först efter skolan så drog jag och träffade alla tjejerna, umgicks ett tag tills sent på kvällen. Sen så drog jag och älskling på bio och såg premiären av Paranormal Activity 3. Helt okej film, men dom första två filmerna är mycket bättre! Direkt efter filmen så drog vi till Lövstad slott och var där i typ en halvtimme. Hörde massa ljud och såg grejer, fett äckligt kan jag lova..

Nu ligger jag helt död i sängen och ska sova. Sätter på någon film till jag somnar. Ögonen svider som fan och kroppen orkar inte. Är sjukt hungrig också, men orkar inte äta.

Imorgon då jag vaknar så tar jag en lång varm dusch, fixar mig och så vidare och drar iväg och träffar tjejerna i guess. Tar dagen som den kommer, har inte direkt någonting planerat. Hoppas att ni har haft en bra fredag iallafall, det har iallafall jag! Bra start på helgen. Godnatt och hörs imorgon. ♥

Kommentarer
Postat av: j

hej. jag undrar var du har köpt din röda skjorta ?! :) för det anra är du sjukt fin och så... :D

2011-10-22 @ 10:00:03
Postat av: Hanna

Vad gör ni i lövstad slott hela tiden, eller inte hela tiden men ofta? det är ju ganska långt bort, går det ens bussar dit? hur tar ni er hem osv ?



Super duper bra blogg btw! :)

2011-10-22 @ 10:47:16
Postat av: Anonym

Kul o bli skrämda på lövstad ? xd

de är fett äckligt där..

:p

dom åkte jämt dit förr med.

2011-10-23 @ 11:11:00
URL: http://maallanpallan.blogg.se/
Postat av: China Anne McClain - Europas största blogg skådespelerska och sångerska!

Läs gärna min blogg!

2011-10-23 @ 12:00:39
URL: http://chinasweden.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0