slide show

One last ride

En söt liten bild på mig från igår. Man måste bjuda!

 

Kom hem från skolan för en liten stund sedan. Hade hemkunskap på sista passet. Jag och Nina fick göra kålpudding så nu är jag proppmätt efter både lunchen och hemkunskaps maten. Nästan äckligt att känna sig såhär mätt, ush. Men gott var det iallafall!

 

Har precis spelat in en videoblogg som kommer upp här snart. Många av er ville ju se fler videobloggar, så why not liksom? Fastnar dock inte på filmer/videos men vad ska man göra. Håll utkik efter klippet så hörs vi senare!


Kommentarer
Postat av: angelica

hej, först och främst, jättefin blogg!

men jag undrade bara, vilken storlek laddar du upp dina bilder i och hur bred är "det vita skrivfältet"?

kram!

2011-10-12 @ 17:10:02
Postat av: Matilda S.

Vart har du köpt tröjan du har på bilden? Kan tyvärr inte ställa frågor till din frågegrej så får ta det här istället, hoppas du kan svara. Kram

2011-10-12 @ 17:20:18
Postat av: paula

var är tröjan på bilden ifrån? :)

2011-10-12 @ 21:03:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0