slide show

Nästa - plugga!

Såhär ser jag ut idag.

 

Hej allihopa! Kom hem för drygt en timme sedan. Är så jävla trött, så jag kommer slockna när som helst. Sov hos en kompis inatt. Vi var uppe ganska sent, la oss typ strax över 4, och vaknade ungefär klockan 10 i morse. Sen så vaknade jag flera gånger i natt så man kan ju inte säga att jag är pigg idag.

 

Tänkte också be om ursäkt för den dåliga uppdateringen, sista inlägget skrevs i fredags typ. Men som jag har sagt förut, då det är helt så tar jag fritiden före, och då jag är hemma igen så tar jag tag i bloggen!

 

Nu så har jag en massa plugg att fixa till. Måste skicka in 2 arbeten till klockan 20.00 ikväll, vet inte om jag kommer hinna ändå alltså.. Fett mycket att göra. Om jag skickar in det jag har att göra innan 20.00 så drar jag ut en sväng, annars sitter jag bänkad framför datorn hela kvällen. Uppdaterar då jag har tid, puss!


Kommentarer
Postat av: Anonym

hur sätter du fast ditt löshår ? kan du göra en video hur du gör det ? :)

2011-10-17 @ 18:20:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0