slide show

Mobilbild

En bild från tidigare idag.

 

Har precis kommit hem. Skönt att komma hem lite tidigare än vad jag vanligtvis brukar göra om dagarna, så har jag lite tid till att sitta vid datorn och så tillexempel. Idag så har jag blandannat varit inne i stan med Nina, hon har köpt skor och så kollade vi på ett par vantar. Måste köpa ett par nu snart, händerna fryser ihjäl! Vi har annars varit i Klockaretorpet hela dagen, ätit kyckling pizza med curry sås och en massa pomme, tjocka jag vet! Men som sagt, man lever bara en gång!

 

Nu så håller jag på att föra över lite ny musik till mobilen, sen tänkte jag ta en snabb dusch och efter det lägga mig i sängen framför någon bra film. Vet dock inte vilken jag ska se än, men det ser vi.


Kommentarer
Postat av: lea

men guuuud va söt du e !

2011-10-10 @ 20:51:38
Postat av: ey

e de ngt mellan dig o gabriel ae?

2011-10-11 @ 15:01:06
Postat av: Drezz.se

Hej! Nu har vi lanserat vår nya modebutik på nätet, Drezz.se. Gå gärna in och kolla! Kontakta oss om du har några frågor, kritik eller är nyfikna på ett samarbete.

2011-10-11 @ 18:05:18
URL: http://www.drezz.se
Postat av: j

jättesöt. men också fin jacka . vart kommer den ifrån?? :D

2011-10-11 @ 18:35:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0