slide show

Hiss & diss

Ksenia hissar:

 

Löshår: Man får långt och fint hår, sätter in håret på mindre än 5 minuter och det ser helt äkta ut! Kunde faktiskt inte bli mer nöjd med mitt som jag beställde. Dom som funderar på att köpa köshår så rekommenderar jag Repunzelofsweden!

 

Vinterjackor: Nu när det börjar bli kallare och kallare varje dag så är det fruktansvärt skönt att gå runt med vinterjackor, tycker jag iallafall. Varmt och musigt likom. Me like!

 

Blekningstandborste: Jag beställde ju en blekningstandborste för ett tag sedan, från Blueillume, och jag är hel nöjd faktiskt, tycker att den funkar! Slipp gå till tandläkaren och betala flera tusen för att bleka dina tänder, då du bara kan köpa en tandborste för 150 kr som bleker dina tänder. Hiss!

 

 

Ksenia dissar:

 

Vädret: Blir så sjukt trött av vädret som vi har haft nu den senaste tiden. Regnigt, blött, kallt, blåsigt och äckligt. Hellre att det snöar än att det ska vara blött och blåsigt. Ush.

 

Facebook puffar: Förstår mig verkligen inte på alla ”puffar” som finns på Facebook. Fattar inte meningen med att puffa alla, puffa tillbaka och sen fortsätter det hela tiden, leder liksom ingenstans. Sjukt irriterande faktiskt.


Kommentarer
Postat av: Fratz

snyggt! / Dragqueen.

2011-10-22 @ 15:29:01
URL: http://fratzonfire.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0