slide show

Black and white

En bild på mig från idag.

 

Kom hem strax innan 7 idag. Var inte i skolan idag heller, mådde inte alls bra på grund av gårdagen, sen så skulle vi vara i en skog hela dan och jag hade ingen massäck och heller inga bra skor för att springa i lera och allt det där. Så jag stannade hemma idag helt enkelt. Har pluggat lite nu också, skickat in ett arbete och så vidare.

 

Idag så har jag iallafall varit i Klockaretorpet hela dagen. Har varit hemma hos Nina med baby och chillat galet. Därefter drog jag och Nina och käkade kyckling/curry pizza i kiosken igen. Fruktansvärt gott! Efter det tog vi det bara lugnt och nu är jag hemma som sagt. Tänkte fixa någonting att äta och efter det kolla på en film. SKa se filmen Sin Nombre, har hört att den är dö bra så vi får väl se!


Kommentarer
Postat av: elin

har du klippt ditt lös hår? :)

2011-10-11 @ 23:07:38
Postat av: Anonym

Käkade i kiosken med Ksenia och så kom Gabbe.



du kan nog erkänna vem det är du är kär i för din vän avslöjar det hela tiden :)

2011-10-11 @ 23:32:52
Postat av: malin

Jag tycker du och gabbe passar skit bra, han är en riktig godhjärtad kille! ta vara på han :)!

2011-10-12 @ 12:19:13
URL: http://maallanpallan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0