slide show

Ansiktsmask

Jag just nu.

 

Vaknade för drygt en timme sedan, skönt med lov och att man kan sova ut! Just nu så sitter iallafall jag och Nina med ansiktsmask och hela ansiktet är stelt. Är jätte hungrig så då vi har tvättat bort ansiktsmasken så ska vi nog äta.

 

Vi har inga planer på vad vi ska göra idag ännu, men Fanny, Emma och Johanna är iallafall påväg hit, så vi ser väl vad vi hittar på då dom kommer. Jag ska ju egentligen gå på lovskola det här lovet, idag, imorgon och på onsdag. Men jag lyckades övertala mamma och säga att jag pluggar hemma istället, så ikväll då jag kommer hem så ska jag sätta mig och göra klart lite saker.

 

Men nu så ska jag tvätta bort ansiktsmasken, hörs senare!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0