slide show

Aerobic

En bild på mig från igår.

 

Inte ofta jag smilar så där på bilder, hehe.. Men ja, iallafall. Har varit hemma ett ganska så bra tag nu faktiskt. Dagen har varit helt klockren iallafall, bortsätt från skolan då. Efter skolan så drog jag och Nina hem till henne och pluggade lite. Efter det så drog jag till stan och mötte Fanny och Olivia. Vi drog och provkörde Aerobic Friskis och svettis. Fyfan säger jag, hur kul som helst var det ju! Blev dö svettig men skit vilken träning det är alltså! Ska dit fler gånger. Efter det så träffade jag älskling en kort stund och nu är jag hemma.

 

Är proppmätt, har ätit en massa mat nu. Ska alldeles strax gå och göra mig i ordning för sängen, borsta tänderna och det. Ska upp tidigt imorgon och dra iväg och sola innan skolan börjar. Fredag imorgon och sista dagen innan höstlov, gillas starkt! Glöm förresten inte bort frågestunden som pågår nu, här i min blogg. Klicka HÄR för att komma dit.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0