slide show

Utanför

Utanför mig just nu, dö fin himmel.

 

Kom hem från skolan för ett tag sedan. Slutade halv 3 idag. Har testat sjunga några låtar nu här hemma, och älskar verkligen Nicki Minajs låt Save me. Kanske spelar in den någon gång och lägger mig, eftersom det är många som bett mig lägga upp en video där jag sjunger.

 

Nu ska jag ta någonting att äta sen ska jag ut och träffa Nina, här i Hageby. Måste hem tidigt ikväll iallafall, har några arbeten att fixa och några läxförhör att träna på. Så det blir plugg-kväll hemma ikväll.


Kommentarer
Postat av: Ruvejda

Himmelen var jätte fin idag, typ röd, orange, rosa, blå, gul, grå! :D

2011-11-14 @ 16:53:47
URL: http://jetaaaime.blogg.se/
Postat av: julia

Gud vad fin blogg du har! <3

2011-11-15 @ 08:35:39
URL: http://juliaerikssons.webblogg.se/
Postat av: Anonym

bor du i hageby?

2011-11-15 @ 17:11:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0