slide show

Uppblåsta dumma mage..

Kärlek ♥

 

Stannade hemma från skolan idag, har så sjukt ont i magen så det bara inte går!! Var på vårdcentralen förut också och frågade vad som kunde ha varit fel, för jag har haft ont i magen i 5 dagar och inte fått min mens heller. Jätte konstigt. Dom kunde iallafall inte svara på mina frågor så en sjuksköterska ska ringa mig strax efter klockan 15 någon gång.

 

Har iallafall varit och köpt lite drycker och yoghurt som får kroppen att återhämta sig, får se om det hjälper lite iallafall. Då jag väl var i Hageby Centrum och köpte dryckerna så gick jag även in och kollade på lite kläder igen och fick med mig ett par vanliga svarta leggings hem, plus en jätte mysig kofta. Visar er senare!

 

Efter att Olivia har slutat skolan så ska jag in till stan och möta henne där. Därefter så åker vi till Ljura och gymmar på ett gym som hon gav tips om. Tjejernas Athena heter det. Förhoppningsvis så ska Johanna också hänga med! Efter att vi har gymmat så drar vi och käkar inne i stan, är jätte sugen på sallad inne på Paus. Men som sagt, ska lägga mig och vila nu ett tag medans jag kollar på film, kommer upp ett inlägg snart på det jag har köpt. Ha det bäst!


Kommentarer
Postat av: hanna

oh, den där yoghurten är super god! :D

Brukar själv köpa den bara för att den är så god haha :)

2011-11-28 @ 17:39:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0