slide show

Tisdag

En bild tagen nyss utanför skolan.

 

Godmorgon. Sov lite för länge i morse, somnade någon gång vid 4 inatt, så sov bara 3 timmar typ. Befinner mig i skolan nu iallafall och har redan haft 2 lektioner. Ska snart gå in till musiken, därefter blir det lunch! Har fortfarande sjukt ont i magen så vi får se ifall jag orkar vara kvar i skolan hela dagen. Efter skolan så ska jag iallafall hemåt och hjälpa min mamma med en sak, snäll jag är! Då jag är klar så ska jag kanske möte upp Fanny och Olivia och dra till gymmet igen. Måste få igång mig helt enkelt! Ska höra med dom lite senare.


Kommentarer
Postat av: ' d anni

- Tack så jätte mycket och detsamma :) intressant.

2011-11-29 @ 13:05:11
URL: http://danielas.se
Postat av: Frida { en fotointresserad tjejs vardag}

svar; Tack så jätte mycket! Kul att du tycker det :)

Japp, den är tagen i Norrköping!



Fin blogg du har själv får jag säga! :)

kram

2011-11-29 @ 13:32:40
URL: http://fsjfoto.blogg.se/
Postat av: Anonym

Hej ville bara säga att du är en sjukt bättre person än Nina och varför är du inte än med andra många säger att hon inte är bra och så så varför släpper du inte taget hon är falsk och en svikare säger det för ditt bästa men du vet själv :)

2011-11-29 @ 14:49:49
Postat av: Anonym

Känns som att du inte umgås med Nina lika mycket, är det så? Skulle vara bra om du svarade på frågorna i ett inlägg

2011-11-29 @ 19:30:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0