slide show

So cry me a fucking river, bitch!

Bild från igår. Johanna, jag och Emma.

 

Hej på er! Kom hem till Nina för ett tag sedan. Vi ska göra oss i ordning för kvällen, den kommer bli grym! Ska alldeles snart hoppa in i duschen och ta en skön, varm dusch. Efter det blir det att locka håret, sätta fast ögonfransar och annat. Då vi är klara och så så drar vi in till stan och fixar en sak, efter det möter vi upp några vänner och åker till en annan. Uppdaterar kanske innan vi drar iväg, om jag hittar en Macbook laddare, för min dator kommer dö vilken sekund som helst.. Har rivit hela Ninas rum för att leta efter hennes laddare, men den hittades inte såklart. Om vi inte hörs då så hörs vi inatt eller imorgon!

 

Imorgon är det jobb som gäller igen, får vakna rätt tidigt och bege mig upp till Nina direkt. Äntligen helg!!


Kommentarer
Postat av: hhaha

aah ni ska fixa sprit i stan ;)

2011-11-18 @ 18:39:02
Postat av: Arcema

vad äre för jobb du pratar om? har jag missat nåt? :)))

2011-11-18 @ 23:21:37
URL: http://arcemaa.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0