slide show

i am allergic to your bullshit.

En bild från igår.

 

Kom hem strax innan 7. Har varit i Klockaretorpet och jobbat med Nina ett tag. Efter det så tog vi det bara lugnt. Hatar söndagar, finns ingenting att göra, och nu när det är såhär kallt ute så är det ännu värre.. Just nu så sitter jag i min säng och lyssnar på skön musik. Min Spotify funkar inte, har 2 konton och timmarna har gått ut på båda, och i'm like what the fuck. Så nu lyssnar jag och hittar ny bra musik på youtube.

 

Imorgon är det iallafall skola som gäller igen, vill bara ligga kvar i sängen och sova, går ju upp 6 varje morgon för att hinna med allt jag ska göra.. Ska strax sätta på en film och slappa, har ont i hela kroppen.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0