slide show

Gammal bild + blondin

Riktigt jävla gammal bild på mig (vänster) och Wilma (höger)!

 

Aldrig skrattat så mycket. Har pratat med en gammal och underbar vän från Umeå, Jannike. Vi har snackat om våra gamla minnen, vad vi brukade göra och allt! Sen så kom jag på att jag hade en gammal rosa Nokia också, som jag hittade nu, och där fann jag några riktigt gamla bilder också, som denna ovan! Det är en bild på mig och min kära Wilma som var här i somras. Bilden är tagen i 6an, alltså år... 2008! Där var jag även blondin. Eller ja.. orange hårig typ. Så sjukt hur mycket man har förändrats sedan dess! Saknar mina och Wilmas fjantiga miner och dumheter. Riktiga busar..


Kommentarer
Postat av: mirjam

allt passar dig så ....

du e fin på allt ksenia :)

2011-11-21 @ 21:01:24
URL: http://baramirjams.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0