slide show

Fuck the world

Jag idag.

 

Låg uppdatering, jag vet, förlåt för det. Har inte varit på humör nu dom senaste dagarna. Allt har bara varit ett rent jävla helvete. Vet inte varför riktigt men alla har väl såna dagar. Fuck the world helt enkelt.

 

Idag har jag iallafall bara varit hemma. Det är ju skola egentligen, men har haft så jävla ont i magen och inte mått bra alls, både idag och igår så jag valde att stanna hemma. Har legat och kollat på film, sovit och tagit det lugnt. Skönt som fan. Nu ska jag iallafall sätta på en annan film, Fish Tank tror jag att den hette, sen går jag i ide.. Nej men vi får väl se sen. Kanske svarar på frågorna från frågestunden senare, i ett videoinlägg. Kyss så länge.


Kommentarer
Postat av: sofia

Asså du är sjukt fin! Önska jag såg ut som dig,hihi (:

2011-11-08 @ 21:07:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0