slide show

Fikar med Olivia

Right now.

 

Sitter inne på Wayne's med Olivia nu. Gick från skolan för en stund sedan. Skulle hem och lägga mig men såg att mamma var på jobbet så gick in till henne och fick en värktablett mot magen. Efter det så stötte jag på Olivia i stan också, köpte en ny vinterjacka med! Sjukt mysig och varm, visar den sen!

 

Efter att vi har fikat så ska jag hemåt och vila en stund, senare mot kvällen vid klockan 7 så möter jag upp Fanny och drar och tränar igen. Kändes bättre efter gårdagens träning, med magen alltså, eftersom jag rörde på mig. Hörs då jag kommit hem!


Kommentarer
Postat av: EMMAS!

mysigt :D

sv: allt bra?:D kram

2011-11-29 @ 14:54:47
URL: http://eemma.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0