slide show

@Fannys place

Arkivbild, jag och Fanny.

 

Hej på er igen! Har fått med mig ett par plagg hem som jag visar senare. Nu så har jag fixat mitt Photoshop igen också, det krånglade rejält, men nu fungerar det igen! Bra det. Just nu så är jag iallafall hemma hos Fanny och tittar på då hon fixar sig. Så söt och liten människa springer runt hit och dit, haha! Vi ska träffa Johanna och Emma om en liten stund också, fast först ska Fanny äta.

 

Det har stormat som ett helvete idag, himlen har varit kolsvart och det har blixtrat till rätt konstigt lite här och där. Riktigt läskigt och äckligt väder alltså.. Men nu ska vi hitta på något här då. Hörs senare ikväll!


Kommentarer
Postat av: Anonym

Om man har 57 gemensamma vänner med dig accepterar du då ?

2011-11-27 @ 19:17:16
Postat av: saga åkerlund

Hej! Såg din video när du sjunger Nicki Minaj - Save me och jag tyckte du var grymt duktig.

skulle du kunna lägga upp en video när du sjunger igen?:) din favoritlåt kanske eller någonting? Du har talang!

2011-11-27 @ 20:25:54
URL: http://bysaaga.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0