slide show

Don't know me? Don't judje me.

Jag just nu. D-e-a-d.

 

Om ungefär 15 minuter så kommer det dyka upp en video på mig då jag sjunger en liten snutt av en låt. Kika in här då, och låt mig veta vad ni tycker. Brukar ju inte sjunga inför folk riktigt.

 

Iallafall, har chillat hemma ett tag nu. Har varit dö trött hela dagen, fick som sagt bara en halvtimmes sömn inatt. Nu har jag tänt lite doftljus här i mitt rum och ska snart sätta på något film, fast först ska jag käka någonting! Vill sova tidigt ikväll så jag vaknar upp pigg imorgon.


Kommentarer
Postat av: Anonym

Hej! Kan du inte ge lite tips på hur man tjänar pengar på bloggen? skriv det i ett inlägg är du snäll, tack på förhand :)

2011-11-22 @ 14:30:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0