slide show

@Demonstration

Förut idag. Norrköpings tidningar.

Där har ni en liten video från demonstrationen som vi hade i morse. Eleverna från skolan, Victoriaskolan kom till Rådhuset och försökte rädda skolan och få ha den kvar. Men nu så ska skolan läggas ner hösten 2012. Som tur är så går jag inte kvar på Victoriaskolan då, så jag och alla andra som går i 9an behöver inte byta till någon annan skola, förutom att börja på ett gymnasium då. Men men, där har ni lilla söta mig i slutet då, har inte ens någon aning vad jag snackar om.

Om det inte går att kola på klippet så kan ni gå in HÄR.

Kommentarer
Postat av: Lisa-my

Älskar sista killen dem intervjuar xD

Kika gärna in på min blogg en snabbis och släng upp en kommentar. Ha en bra dag kram!

2011-11-20 @ 14:52:18
URL: http://lisamy.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0