slide show

Xperia

Jag just nu.

 

Har en annan mobil för tillfället. Jag och Nina valde att byta våra mobiler ett tag, så jag har hennes Xperia och hon har min Sony Ericsson. Dock blir jag galen på att ha touch..

 

Vaknade klockan 11 ungefär och låg och drog mig i sängen ett ganska bra tag. Just nu sitter jag och lyssnar på musik och svarar på frågestunden. Gjorde aldrig det igår natt eftersom jag var för trött och somnade nästan direkt efter att jag lagt upp mitt sista inlägg, så jag gör det nu istället!

 

För övrigt så vet jag inte vad jag hittar på idag. Det är söndag, det blåser och är ganska mulet ute fast solen skiner lite iallafall. Men nu svarar jag på frågorna, puss!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0