slide show

We heart it

                             43247606_large
                                                                     Turkiet, Alanya - Snart så!

Sitter i skolan just nu och kollar på en massa bilder på Alanya i Turkiet. Fan vad jag vill dit nu, nu, NU! Har iallafall lunch rast nu och klockan 12 börjar idrotten. Vi har vikarie där så vi får väl se vad vi hittar på då. Efter idrotten har jag NO, vi har prov.. Jag har tränat lite men kan det ändå! Slutar klockan 3 prick idag. Jag och Nina drar ner till stan direkt efter att vi slutat och träffar några tror jag.

Nu rör j ag mig mot idrottshallen. Kyssar och hörs senare!


Kommentarer
Postat av: Cajsa Tapper - fotoblogg

Så härligt! Vill också till Turkiet! :)

2011-05-04 @ 18:54:39
URL: http://lovelycajsa.blogg.se/
Postat av: M

Fin blogg:D

2011-05-04 @ 19:10:09
URL: http://yoursweetheartgirl.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0