slide show

Tar igen lite.

Jag just nu.

 

Detta var det jag skulle visa er förut.

 

Bild nr 2: Det jag köpte igår på stan. Träffade mamma tvärt så gav hon mig lite pengar så jag kunde köpa något på rean. Det blev 3 tröjor, örhängen och ett läppglans på det hela. Den blåa tröjan är från Ginatricot, den vita skortan, örhängerna och läppglanset är från H&M och den gröna/turkosa tröjan är från Monki.

 

Jag och Nina är som sagt hemma hos mig just nu, och hon sover såklart här inatt. Vi sitter med varsin bärbar dator och bara chillar. Mamma har somnat och vi tar det lugnt. Nina är sugen på att gråta, så jag tror att vi sätter på en sorlig film snart, eller så sitter vi med datorerna ett tag tills vi vill sova. Vi får helt enkelt se hur vi gör.

 

Imorgon så drar vi nog in till stan och träffar brudarna, sen vid klockan 4 ska vi på cirkus, think so iallafall. Tror jag lägger upp ett inlägg efter detta också, sen hörs vi imorgon.


Kommentarer
Postat av: mm

gud va fin du är! :)

2011-05-28 @ 12:57:18
URL: http://maaaaariaa.blogg.se/
Postat av: Tuva :]

kan inte du börja göra video inlägg rätt ofta ? :))



Skulle va riktigt roligt ! :D



Läser din blogg varendra dag + du är så fin ska du veta!



=)

2011-05-28 @ 22:28:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0