slide show

Svar på kommentarer

 

Är du och Christian Ilia tillsamans?


Svar: Nej det är vi inte, vi är på G just nu. Fast man vet inte vad framtiden har att erbjuda än så länge.

 

 

Hej Ksenia! Jag tänkte bara säga att eftersom du har en sån stor blogg, du har väll 500 besökare va? Det skulle vara ganska kul att se hur många bevakare du har via bloglovin!


Svar: Jag har mellan 400-650 unika läsare om dagen. Och ja det klart jag kan visa hur många följare/bevakare jag har via Bloglovin'! Här under på ikonen ser ni hur många det är som följer mig.

 

bloglovin bloglovin bloglovin

Asså jag har försökt skriva en kommentar med en fråga i typ ett år och du svarar inte! Asså jag tycker du är söt, fin och cool men jag blir så jävla arg! KAN DU SVARA PÅ KOMMENTARER?

Svar: Klart jag kan svara på kommenterar, gör ju det precis just nu. MEN, det kommer bli lite för mycket svar på frågor ifall jag svarar på alla anonyma. Det är en stor fördel för dom som har blogg och frågar frågor istället, då kan jag svara i deras blogg direkt. Men om det är en massa anonyma som kommenterar och vill ha svar så är det mycket jobbigare för mig att lägga upp svar hela tiden eftersom jag nästan får minst en fråga per dag.
Hoppas det var bra svar på era frågor.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0