slide show

Smile for the camera.

Bild på mig, tagen igår.

 

Nattblogg nu igen då! Kom hev runt 11 ungefär. Sedan dess har jag bara tagit det lugnt och försökt förstå en ny sak vi har här hemma. Mamma köpte en "hårddisk" för TV:n, man kan tanka över filmer, bilder och musik till den och sedan kolla allt på TV:n. Då behöver man ingen sladd som man kopplar till datorn, mycket bättre!

 

Denna dag gick över från att vara seg och tråkig till världens roligaste kväll. Var med alla mina brudar som jag inte varit med på länge. Var bland annat med Nina, Fanny, Vaneza, Emma, Johanna, Olivia, Isabelle och Bellen.

 

Imorgon har jag och Vaneza bestämt att vi ska sola, vi blir nog några stycken skulle jag tro. Tänkte lägga mig snart också, tar bara något käk lite snabbt, typ en frukt eller något innan jag lägger mig. Vill inte sova bort hela dagen imorgon, även om det är söndag, fast kommer fortfarande sova ut! GLÖM INTE FRÅGESTUNDEN BARA! Godnatt, sleep tight!

 

Tillägg: För er som trodde att jorden skulle gå under idag så är ju allt självklart skit snack. Ingen människa på jorden kan ana, gissa eller tro när världen kommer att gå under, det händer bara. Ändå satt jag och Nina hand i hand och lyssnade på "we are the world" med Michael Jackson när klockan slog 6, haha.. Nu väntar vi bara tills 2012 passerar, om något ens händer då.. Nej då! ♥


Kommentarer
Postat av: Anonym

du bloggar väldigt lite just nu varför ??

2011-05-22 @ 11:18:50
Postat av: moa pett

uräkta men bråkar du och oliwia zelmerlööw just nu ? & är inte du och elvira zelmerlööw bästisar längre eller as bra vänner ? vad hände, SVARA ORDENTLIGT

2011-05-22 @ 13:52:20
Postat av: Anonym

Jag tror inte det var en ända som läste hela texten om "jordens undergång" bara jag tydligen.. de stod faktiskt att bara 2-3 procent skulle gå under 18 00 på lördagen och hela världen skulle "gå under" i oktober , och faktiskt så var det ett litet vulkanutbrott i Skåne, och spred sig lite.. så man vet ju aldrig, men tror iaf inte att jorden går under det här året.



Btw, älskar din blogg! :)

2011-05-22 @ 15:44:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0