slide show

Kom hem precis

Hej!

Kom hem för ungefär en timme sedan. Har precis fixat lite stekt kött, så underbart. Har varit sugen på mat i flera timmar nu.. Följde Vaneza en bit på vägen hem också, söt tjenen är!

Det är sjukt skönt att få komma hem, lägga sig i sin säng och vila. Har gått runt överallt, åkt spårvagn och puss till olika ställen och träffat en massa folk.

Nu vet jag inte riktigt vad jag ska hitta på.. Kanske sätter på en film och somnar till den, eller jag vet! jag sätter mig och börjar svara på era frågor från frågestunden! Det är flera som tjatar på att jag ska lägga upp dom snart, så då är det väl bäst att jag sätter igång. Om jag blir klar med att svara på dom idag, så lägger jag upp svaren redan imorgon. Skönt om er. ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0