slide show

Just another boring day.

Mina fötter och Nina i bakgrunden.

 

Bilden är från idag, efter skolan. Nu är jag hemma iallafall, har varit det ett tag faktiskt. Jag och Nina träffade hennes pappa efter skolan, tog en fika med honom och så. Sedan så tog jag ID kort också, visar hur det blev senare. Håller på och fixar ett nytt ID och måste ha en bild, så det fixade jag idag!

 

Är hur trött som helst och tänkte lägga mig och sova jätte tidigt ikväll. Min energi dras ifrån mig mycket snabbare känner jag, tänkte ta igen lite med lite sömn. Sätter på en film sen sover jag. Om jag inte lyckas somna så kanske jag slänger upp ett inlägg med ID bilderna. Godnatt, typ.


Kommentarer
Postat av: REBECCA

Hej!

Vad har du hittat på för roligt denna dag då? kram :D

2011-05-11 @ 21:29:14
URL: http://magicstory.blogg.se/
Postat av: cornelia

kan du snälla visa närbild på din piercing så fort som möjligt:)

2011-05-12 @ 16:49:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0