slide show

Jag älskar snabbmat

Nattmat ♥

 

Kom hem för en timme sedan exakt. Har varit med underbart folk ikväll och kollat på bio. Det blev till slut Scream 4. Ger den 3 av 5. Den var bra och så men inte direkt läskig, bara överdrivna scener och så vidare. Skulle annars suttit bra med en riktigt läskig skräck!

 

Efter bion så gick dom flesta hem och jag, Vaneza och Isabelle drog till McDonalds och käkade. Blev tre cheese, två mellan pommen och en mellan läsk. Sitter alltid bra med snabbmat på natten. Mumma!

 

Men nu hörrni, nu ska jag sätta på en film som heter Dumma mej. Ska kolla klart den sen lägger jag mig och sover. Är hur trött som helst och vill inte sova bort hela dagen imorgon. Hoppas det blir bra väder också. Tänkte ta en dusch på morgonen sen dra och sola i 20 minuter. Vi får se hur det blir med det senare. Sov gott nu, godnatt!


Kommentarer
Postat av: FowZie - pojkfixerad Eskilstunabo





NU ÄR TVÅ TÄVLINGAR IGÅNGDRAGNA PÅ BLOGGEN! ursäktar om detta ogillas



* http://feliciaaulen.blogg.se/2011/may/tavling-phax-swimwear.html

- vinn en exklusiv bikini ur Kenzas val av bikinis



* http://feliciaaulen.blogg.se/2011/may/vinn-resa-till-gran-canaria.html

-tävling där man kan vinna en resa till Gran Canaria i 4 dagar.

2011-05-14 @ 12:40:37
URL: http://feliciaaulen.blogg.se/
Postat av: anna

är allt det där ditt?? :)

2011-05-15 @ 21:35:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0