slide show

Dagens käk, typ.

Dagens käk, kyckling kebab med pomme! Fy fan vad gott!

 

Och sen fika med min och Ninas föräldrar, eller våra mammor rättare sagt.

 

Kom hem för ett tag sedan. Har precis gjort klyftpotatis och slängt in dom i ugnen. Hoppas dom blir lyckade och goda.. Sällan något jag lagar blir bra, men vi får se! Har spenderat min dag med Nina i stan, nästan hela dagen. Först gick vi till skolan, och var i Stadium arena (som jag berättar mer om senare) sen efter skolan så drog vi till stan och fikade som sagt med våra föräldrar inne på Wayne's. Sen åkte vi ner till Haga och träffade Ninas älskling och efter det åkte vi båda hem.

 

Är helt slut efter denna dag dock. Vill bara ligga ner och dega resten av kvällen, precis vad jag tänker göra.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0