slide show

Wine for me

Jag idag!

 

Hej! Just nu tar jag det bara lugnt och lyssnar på lite gó musik på youtube, min Spotify funkar inte, vet inte varför.. När jag loggar in står det att jag inte är inloggad och då kan man inte lyssna på något, lite konstigt. För tillfället har jag ingenting att göra riktigt, har en hel den plugg som jag måste fixa innan onsdag, för då har jag omprov i skolan. Sen så ska jag göra några papper matte inför ett prov om 2 veckor. Vill helst göra det nu så jag inte behöver tänka på det senare.

 

Sen så skulle jag ju fixa Ninas blogg igår då min dator la av helt, så allt på Photoshop gick bort. Gissa om man blir arg? Så jag ska nog göra om hennes design ikväll istället. Tog ändå inte så lång tid, och den är enkel!

 

Men nu ska jag bara fortsätta chilla och dega i sängen. Mamma kom just hem och gick till tvättstugan direkt, lite rena kläder är inte helt fel! :) Hörs senare!


Kommentarer
Postat av: wilma

fin header :}

tack :'''''D

2011-03-28 @ 20:41:43
URL: http://wilmastranne.blogg.se/
Postat av: wilma

sv: jag gör inte bloglovin' byten, sorry!

men gillar du min blogg, så varsågod :}

2011-03-28 @ 21:04:21
URL: http://wilmastranne.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0