slide show

Trött, sliten och hungrig!

Lilla jag just nu.

 

Nu är jag hemma efter att ha sovit över hos Nina hela helgen. Skönt är det faktiskt, att få sova i sin egna säng igen. När jag kom hem så slet jag av mig kläderna och bara sjönk ner i sängen. Fast nu tänkte jag fixa lite käk och sätta på en film som jag kan somna till.

Tror nog att jag gör makaroner med någonting eller bara någon macka. Åt faktiskt lite hemma hos Nina innan jag drog hem, men är fortfarande sugen på något..

 

Tack förresten för alla kommentarer jag har fått där jag vill att ni ska vara med och påverka i min blogg, hur jag ska få den bättre och så vidare! Det är verkligen många bra tips och ideér, tack ännu en gång! Tror faktiskt att detta kommer bli great! :)


Kommentarer
Postat av: Felicia

Hur har du klippt dig? För när jag fixat toffs som dig sticker liksom inte håret ut där uppe som på din bild t.ex så det blir snyggt så håret hänger där uppe. Har du liksom uppklippt?

2011-03-07 @ 12:53:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0