slide show

Tidsfördrift

Här hittar ni nog svaren på allt ni undrar om mig, det mesta finns iallfall här. Tidsfördrivt som sagt, annars brukar jag aldrig lägga upp sådant i min blogg, tyckte det var lite kul dock.


1. fullständigt namn? Ksenia Nicole Jernbom.
2. exakt ålder? 15 år och 8 månader.
3. bor? I Norrköping.
4. bor med? Mamma.
5. husdjur? Hade en hamster en gång, men inga djur nu.
6. färg på ditt hus? Brun tegelsten.
7. när är du född? 7 juli 1995.
8. klass? 8an.
9. vilket år tar du studenten? 2015 ifall jag tänker rätt..
10. något jobb? Nej inte än. 
11. när ska du sova ikväll? Sov nyss men lyckades vakna och inte somna om.
13. duschat idag? Ja, innan jag la mig.
14. kramat någon idag? Ja det klart!
15. pussat någon idag? Ja, fast ingen kille dock. 
16. vad har du ätit? Någon kött grattäng i skolan. 
17. dagens klädsel? Jeans, kilklackar och en svart t-shirt.
19. dagens sötnos? Hihi, det säger jag inte.
20. dagens roligaste? Gammal gubbe som slog mig med sin käpp. 
21. har du många vänner? Ja självklart.
22. hur många har du kysst? Håller faktiskt inte reda på det.
23. vem kramade du senast? Min kära vän Emma.
24. Hur många har du haft sex med? Det tänker jag inte svara på, vänta till frågestunden!
25. hur många har du kysst/strulat med som mest inom en 24h period? 24 timmar? Haha ingen so far. 
26. hur många har varit otrogna med dig? Ingen.
27. har du pojk/flickvän? Nej inte än, i sommar ska jag ha kul, orkar inte med någon kille då!
28. vem pratade du med i telefon senast? Inte pratat med någon i telefon idag, annars var det Nina igår kväll.
29. vem fick du senast sms ifrån & vad stod det? Fick mitt senaste sms från Nina där det stog: "Åååh, vakna då"

FAVORIT:
31. film? Paranormal Activity 2 och Fired Up
32. låt? Just nu är det nog: Top Pulse - Cuando
33. mat? Thai mat!
34. dryck? Julmust, Trocadero och multivitamin juice!
37. stad? Umeå och Stockholm.
38. land? Har ju inte varit i alla men måste ändå säga Ryssland ;)
39. ämne i skolan? Trä slöjd, pumpar musiken på högsta!
40. år? 2009/2010

SENASTE:
41. personen du tänkte på? Nina och Thim.
43. gången du spydde? Någon gång innan nyår. 
44. gången du grät? Igår!
45. pizzan du åt? Oj, längesen!
46. gången du var i göteborg? Aldrig varit där.
47. gången du var i stockholm? Påsklovet förra året.
48. gången du var full? Ett tag sedan.
49. gången du var hög? Alrdig varit, kommer aldrig att vara.
50. personen som såg dig gråta? Nina igår i stan.

ANTINGEN ELLER:
51. svart eller vitt? Svart.
52. hund eller katt? Hund.
53. ut & festa eller hemma & mysa? Mysa hemma på fredagar, ut på lördagar!
54. tv-spel eller datorspel? Datorspel, typ Sims.
55. singel eller upptagen? Upptagen.
57. lunarstorm, helgon eller playahead? Gosh, inget av det..
58. ragga eller bli uppraggad? Uppraggad lätt!
59. big brother eller paradise hotell? Båda är lika dåliga så dom blir bra, fast ingen av dom.
60. svart hår eller blont? Blont, helst inget av det.
61. blåa ögon eller bruna? Blåa.
62. choklad eller lakrits? HAHA, lugnt choklad..
63. göteborg eller stockholm? Stockholm eftersom jag ej varit i Göteborg.
64. högerhänt eller vänsterhänt? Högerhänt.
65. coca cola eller fanta? Fanta Exotic!
66. pizza eller kebab? Kycklick kebab ska det vara.
67. randigt eller prickigt? Randigt är hett på kläder!
68. älska eller älskas? Måste säga båda!
69. leva eller dö?
Leva.

ANTAL:
70. personer du älskar? Kan väl räknas på en hand.
71. personer du hatar? Ingen på riktigt direkt, annars typ en.
72. personer som sagt jag älskar dig? Haha, typ 7 eller mer.
73. personer du hånglat med inom en 24-timmars-period? Samma fråga..
74. glassar du ätit på en dag? Ingen aning, ska räkna i sommar.
75. festivaler du varit på/ska på detta året? 2.
76. gånger du haft minnesluckor? Never!
77. piercingar har du? 3 i öronen och i naveln!
78. personer du saknar just nu? För många, alla i Umeå.
79. gånger ditt hjärta brustit? 2 gånger på ritkigt.

VEM:
80. vill du kyssa nu? Måste jag säga, hihi hemlis!
81. ska du träffa imorgon? Blir nog rätt många!
82. sjöng du senast för? Sjunger lite här och där, aldrig för någon då jag vet att den lyssnar.
83. hade du senast en msnkonversation med? Nina.
84. spelade du tv-spel med senast?
Spelar inte tv-spel.
85. kysste du senast? Nina.
86. vill du kasta en sten i huvudet på? Dom små wannabes.
87. förtjänar att dö? Han den där. 
88. är din idol? Näe, vet inte.
89. vill du sova brevid inatt? Saknar Ninas ben omkring mig på nätterna..

VAD:
90. gör dig glad? Riktigt mycket, choklad och glass gör mig mest glad.
91. gör dig ledsen? Det som sårar.
92. vad vill du helst göra nu? Gå och lägga mig så fredagen kan börja snabbare.
93. önskar du att du slapp göra? Detta test och engelska redovisningen imorgon.
94. vill du ha nu? Sommarlov, sol och bad.
95. önskar du dig i födelsedagspresent? Umeå resa, kamera ibjektiv och money in my pocket!
96. längtar du till? Sommaren, augustifesten och till på lördag!
97. tycker du om dina betyg? Dom kunde varit mycket bättre..
98. ångrar du i ditt liv? Att jag började röka innan. 
99. är det bästa som har hänt dig? Det är den svåraste frågan jag någonsin fått.


Kommentarer
Postat av: niccopicco (nicole)

fint mellannamn!! ;)

2011-03-11 @ 23:20:38
URL: http://fucknemo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0