slide show

The collector

Just nu kollar jag på denna film.

 

Ja, just nu ligger jag bara och slappar i sängen. Kollar på The Collector också. Kanske den bästa skräck filmen jag någonsin sätt. Darrar fortfarande fast än jag pausade för ungefär 10 minuter sen. Ska se klart den alldeles strax. Rekommenderar verkligen den här filmen till skräck älskare, som mig alltså! Filmen är perfekt att kolla på tillsammans med någon också, man blir så rädd i vissa delar, haha!

 

Nej men nu ska jag se klart den, det är typ en kvart kvar av den, sen ska jag plugga lite.


Kommentarer
Postat av: Sofie

Hej :) , ville bara undra om du vart vän med en tjej i 7an som heter Meena någon nämde att ni var bra kompisar i 6an vad hände :o ? + bra blogg ;)

2011-03-29 @ 19:34:38
Postat av: kajsaa!*

Har du sett " hunting in the connecticut" eller nått sånt? det är nog den läskigaste skräckfilmen jag sett och jag har sett många.

En sjukt bra film, tips!

2011-03-29 @ 21:06:14
URL: http://flikkbarn.blogg.se/
Postat av: Josefin

Tyckte mest den här filmen var skum och blodig ;)

2011-04-01 @ 21:20:48
URL: http://josefinolofsson.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0