slide show

Svar


Om man ser dig på stan tycker du att man kan komma fram och hälsa och säga att din blogg är bra? :)

Svar: Fick denna fråga alldeles nyss och tänkte svara på den, tyckte den var ganska rolig. Jag är ju inte en känd bloggare så jag förstår inte varför man skulle vilja komma fram till just mig och säga att min blogg är bra, fast självklart! Det skulle vara sjukt kul om någon gjorde det, jag nekar inte! Men som sagt, jag är ju inte känd så det skulle bara komma som en chock för mig om det skulle hända nu.

Kommentarer
Postat av: mikaela

kan du inte lägga ut en bild när du ler med tänderna? Har sätt någon annan bild när du gör det och du har ett jätte fint leende :)

2011-03-29 @ 15:32:00
URL: http://mikaelajohanson.blogg.se/
Postat av: Michael Jackson

but hello dear..im mickael jackson and i have heard that younare in locved with me, so come hear sweetie<33333333

2011-03-29 @ 17:07:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0