slide show

Pledge This!

Nu blir det film!

 

Gick hem tidigare från skolan idag. Skulle sluta klockan 3 men kom hem vid 2. Har mått lite sådär hela dagen. Gått runt med huvudvärk och hosta. Mina ögon sved och det gör dom fortfarande och näsan är täppt så det inte går att andas. Vet inte riktigt ifall jag drar iväg till skolan imorgon heller, kanske bäst att bara stanna hemma en dag och vila upp lite. Har fått för lite sömn dom senaste dagarna också, allt kanske beror på det..

 

Tänkte lägga mig skönt i sängen och sätta på filmen Pladge This med en kall dricka i handen. Är så fruktansvärt trött så det bara inte gååår. Om jag nu ska lägga mig så kommer jag somna, och då kommer jag inte lyckas sova på natten.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0