slide show

Hungern vrider på mig

Hey!

Just nu sitter jag i skolans datorsal och jobbar med engelskan. Egentlige så har jag idrott men valde själv att inte vara med eftersom jag har riktigt svår hosta och är snorig och täppt i näsan. Så det är nog bättre att jag håller mig här inne och blir klar med arbetet som jag ska redovisa nu på måndag. Hoppas det går bra iallafall!

Jag är så hungrig så det är inte sant. Har inte ätit en smula på morgonen. Tänkte dra till stan innan och köpa kyckling kebab eller något, bara stoppa in i magen men väntar nog till lunchen som är efter denna lektion. God mat är det också. Tror att det stog nötbiff, potatis, sylt och brunsås. Gott faktiskt!

Efter skolan så drar nog jag och Nina till stan och kollar lite kläder. Tror att hon skulle köpa någon tröja eller något liknande, vi får se helt enkelt. Nej nu sätter jag fart på arbetet.

Hörs senare sötnosar!

Kommentarer
Postat av: Ida

ball header du har. :)

2011-03-01 @ 19:16:42
URL: http://ipeterson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0