slide show

Ge mig sommar nu!

Jag och Nina. Bilden är tagen igår.

 

Fan vad mycket bara en bild kan säga. Denna bild säger mer än 1000 ord, fast jag vet inte varför direkt. Den fyller bara ut allting. Tänker på sommaren, på hur kul vi kommer ha det alla dom kvällarna. Grilla varje kväll tills det blir sent på natten, bada i sjön och sola med hög sommar musik. Fan vad härligt liksom. Tänkt er, gå ut med korta shorts på morgonen och man bara vet att värmen väntar på en, man behöver inte springa in och byta till något varmt, underbart.

Tänk er att bara ligga på sin handduk nära en pool och äta vatten melon och dricka enegery dricka. Kanske köpa en stor slush med flera smaker och dela med sig av till andra. Vilken känsla. Ligga där på stranden och känna små vindarna dra förbi. Gå på marknader, åka karuseller på tivolin, äta glass varje dag och dricka cola var 10 minut. Ta på sig solglasögonen och dra iväg med cykeln vart man nu ska.

 

Gud vilken längtan jag har! Ge mig sommar, snälla?


Kommentarer
Postat av: Anonym

hur håller du dig i form?

2011-03-07 @ 12:37:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0