slide show

Fika + big brother!

Jag för en stund sen.

 

Hellu! Kom hem för en timme sen ungefär. Stannade ju hemma från skolan idag, men mot kvällen mådde jag mycket bättre och drog mig till stan. Var hemma hos Nina ett tag också. Vi städade deras garderob och fick med mig lite kläder hem faktiskt, både mina och kläder som inte Nina använder. Sedan tog vi det lugnt bara, lockade mitt hår, vi drack te, åt mat, lyssnade på musik och snackade skit som vanligt. Skämt åsido.

 

Imorgon så drar jag till skolan, det är ju fredag, så om jag inte går till skolan så måste jag stanna hemma hela dagen, på kvällen också. Och jag tänker inte sitta hemma, så det blir skola för mig!

 

Nu tänkte jag dricka te och kolla på ett avsnitt av Big Brother som jag har missat. Har ju inte kanal TV11 som det visas på, så kollar på nätet istället. Det är ett sjukt onödigt program egentligen, men det drar med mig iallafall, tycker det är så jävla roligt. Med det här säger jag godnatt, sov gott!


Kommentarer
Postat av: Anonym

du kan skaffa tv11 genom att söka kanaler på tv'n.de ska finnas gratis som 1:an 2:an o sånt

2011-03-04 @ 14:27:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0