slide show

Dagens blogg tips!

Istället för "dagens blogg" eller "månadens blogg" så kör jag på något annat. Så fort jag ser eller läser en bra blogg eller bara vill tipsa om någon blogg som mina vänner har så kommer jag länka den, skriva lite om bloggen och lägga upp en bild. Har en ny kategori i menyn som heter "Blogg tips" så det är bara att kika in där så hittar du en massa bra bloggar som jag kommer tipsa om. Och här kommer den första!

Klicka på bilden eller på länken för att komma till hennes blogg!

 

Tjejen heter Emma Svennson och driver en blogg som handlar om hennes liv. Alltså, shopping, umgänge, vad hon gör om dagarna och så vidare. Allmänt grym blogg! Hon uppdaterar varje dag och lägger upp en massa bilder. Hon brukar hissa och dissa saker och hon lägger även upp videobloggar och outfits.

 

Lät det bra, så kika in hennes blogg HÄR!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0