slide show

Cloetta

Fick med mig en choklad ask hem från skolan idag.

 

För några veckor sedag sa min mentor att jag hade lottats ut till ett matte prov som skulle komma, och det var idag. Jag och några andra från skolan fick sitta i ett rum vid varsin dator i en timme och 10 minuter och göra provet. Det var bara några i hela Sverige som gjorde det, alltså 3 från varje klass i några skolor i landet, tror att det var så om jag inte fick höra fel. Provet var dock lite svårt, och alla i rummet hade olika frågor, det tog ungefär 40 minuter, och 20 minuter att läsa instruktionerna.

 

Sen när vi gjort provet så fick vi en liten present för att vi deltagit, och det var en liten choklad ask. Haha, lite gulligt faktiskt. Nu ska jag bli fet! Älskar choklad, det är det bästa som finns!


Kommentarer
Postat av: Anonym

Skulle inte du kunna lägga ut videoinlägg? Det var så länge sen ^^

2011-03-29 @ 15:42:39
Postat av: Anonym

ska du på royal white night ?

2011-03-29 @ 17:17:39
Postat av: Anonym

20 från Borgsmoskolan och 20 från victoriaskolan. Sen lite andra skolor från rästen av sverige, så det var ganska många som deltog trots allt ;)

2011-03-29 @ 21:20:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0