slide show

Champion

Jag idag, bilden är tagen i skolans toalett.. Hihi.

Nu är jag hemma! Skönt som bara den kan jag lova. Har gått runt hit och dit hela dagen och nu orkar mina ben inte röra på sig längre. Fötterna är helt varma och slitna. Har varit en rätt så slapp skoldag dock. Hade sovmorgon och håltimme på NO:n. Var inte med på idrotten heller så drog till stan med en vän från klassen på både håltimmen och idrotts passet. Sen var jag i stan med Nina efter skolan och senare på kvällen. Så har gått omkring rätt mycket.

Nu när jag är hemma så tänkte jag först göra en kopp te eller varma koppen, sen hoppar jag i badkaret och tar ett långt varmt bad, härligt värre!

Kommentarer
Postat av: Sofia

Brukar du ha med dig din systemkamera till skolan?:)

Om du har de är du inte rädd att nån ska ta den?:)

2011-03-10 @ 12:01:32
URL: http://soffsa.blogg.se/
Postat av: lovisa

snälla ksenia skulle inte du kunna skriva var du har fått den tröjan ??

2011-03-10 @ 22:08:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0