slide show

Måndag

Mobilbild - idag utanför Wayne's.

 

Kom hem för en tag sedan. Det har varit en jätte varm och skön dag. Har varit med Vaneza, Nina, Olivia, Fanny och Bellen bland annat. Först så åkte jag och Nina och solade i Haga drop in solariumet och sedan drog vi in till stan och träffade dom andra. Vi satte oss utanför Wayne's och köpte is te med melon smak(!) Fan vad god den var, melon är min grej!

 

Det är skola imorgon föresten, så jag tror jag lägger mig om en timme eller något så jag kommer upp imorgon på morgonen. Måste bara äta och plugga till ett SO förhör lite snabbt. Slänger upp ett tidsinställt inlägg så länge. Puss!


Kommentarer
Postat av: lovisa

vad fotar du med för kamera, asså vad heter den?

2011-06-06 @ 22:07:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0